Betulkah Ferrari hendak keluarkan Motorsikal sendiri?

Posted by Email : kazax240@yahoo.com Thursday, September 2, 2010


Motorsikal Konsep ini dikembangkan oleh Ferrari dan motorsikal ini masih didalam penyelidikan lagi. gamabr ini telah kuar pada tahun 2008. sumber :DeviceInn

Ferrari Motorcycle

Motorsikal Ferrari ini akan di penuhi dengan ciri-ciri Ferrari V4 Integrated Drive Unit, 1953 handlebars and rear suspensions, brek dengan dual sculpted calipers dan F16-inspired throttle quadrant. Motorsikal ini juga akan dikawal melalui full-touchscreen dan sistem kawalan motorsikal dari pengurusan enjin komputer ferrrari iaitu dengan maksudnya ini, motosikal ini akan berkuasa dan selamat.

Ferrari Motorcycle

Projek ferrari yang bermutu tinggi dan moden mempengaruhi design motorsikal ini. Ia adalah gabungan ferrari teknologi iaitu enjin, gear dan pengurusan pemanduan. Ferrari Motorsikal berhasrat untuk mengeluarkan praktikal mesin yang mempunyai gaya masa hadapan. Lihat je la design motor ini pon dh nampak lain macam kan.

Ferrari Motorcycle

Enjin Motorsikal ferrari

Daripada luahan designer motorsikal ini berkata "Untuk sementara ini, tiada harga yang tepat untuk motorsikal ini. Tetapi, saya rasa motorsikal ferrari akan berada dipasaran untuk beberapa tahun lagi pada harga yang mampu dibayar oleh orang yang mempunyai banyak duit sahaja".


Ferrari Motorcycle


0 comments

Post a Comment

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark


Get your own Digital Clock

♥Klik Iklan ini♥