Hindraf Gaduh Di Balai Polis Banting, Patutkah?

Posted by Email : kazax240@yahoo.com Friday, September 24, 2010



Anuar Bin Basiran Penggempur Nadi Rakyat



Selepas Solat Jumaat tadi satu kekecohan telah berlaku di Perkarangan Balai Polis Banting apabila sekumpulan Penyokong Hindraf yang terdiri dari kumpulan Samseng telah cuba mengugut pihak Polis kerana pembunuhan 9 EKOR ANJING Peguam Hindraf yang membunuh 4 orang dalam kejadian Ramadhan yang lalu. kalau ikut logik, mana lagi besar kesalahan? bunuh manusia ke bunuh anjing? jangan nk politik kan isu kecil ini. tolonglah makin meluat rasanya.

Mereka ini menyatakan mewakili kumpulan NGO Independent Living N Training Centre yang bernaung di bawah DAP melalui Peguam yang di tahan tersebut. Jelas ini merupakan badan NGO yang di biayai oleh peguam Pembunuh itu.

Ini lagi satu contoh yang mana kita dapat lihat bahawa mereka Hindraf DAP ini langsung tidak menghormati sensitiviti kita umat Islam dan golongan Manusia yang punya akal fikiran. Mereka lebih sanggup memperjuangkan nasib Anjing anjing yang mati itu daripada manusia yang terkorban dalam pembunuhan kejam itu malah di hari Jumaat yang mulia ini sewaktu kita umat Islam meraikan Hari penguhulu hari mereka bertindak mencabar kita Umat islam.

Orang Islam dan Melayu harus bertanyakan kepada diri anda semua, apakah kita sanggup memperjuangkan nasib Binatang lebih dari memperjuangkan ehsan nya seorang manusia itu? pada fikiran logik saya, mereka ini lakukan hanya untuk mempolitikkan isu ini untuk parti dan mengalihkan isu pembunuhan datuk sosilawati bersama rakan-rakannya. mereka tidak sedar kah bahawa peguam mereka ni terlibat dengan banyak kes pembunuhan manusia. saya rasa otak mereka lebih memandang berat kehidupan anjing daripada manusia.

0 comments

Post a Comment

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark


Get your own Digital Clock

♥Klik Iklan ini♥