Katy Lim Li Lian Menghina agama islam dan Allah s.w.t

Posted by Email : kazax240@yahoo.com Sunday, September 5, 2010

Salam semua, seorang budak berbangsa cina iaitu Katy Lim Li Lian dengan otak yang bebal telah menghina Allah dan jugak Agama Islam. Tindakannya itu betul-betul menguris hati orang islam, adakah agama mereka mengajar mereka begitu? kita sendiri tak pernah nak hina agama orang lain. Budak nie memang kurang ajar betul! kalau dapat penampar sampai cedera parah pon x salah rase nyer sebab budak ini mencari masalah.

Makin lama makin banyak ayat-ayat keji dilemparkan kepada kaum-kaum lain disebabkan memang kesat dan kurang ajar ayat-ayat yang ditulis pada Facebook tu, isu ini harus diblogkan. Cumanya tak pasti adakah Katy ni betul-betul wujud atau pun ada individu lain yang menyamar menggunakan nama itu untuk membangkitkan api kemarahan orang Islam khususnya.

Laporan polis pun dah dibuat keatas Katy Lim Li Lian, yang mana dia dah delete ataupun tukar profile akaun, sekarang baru nak takut. lain kali fikir dulu sebelum buat sesuatu. makin melampau. kalau x silap sekarang pon sudah ada FB group yang anti melayu yang diletakkan gambar babi..tengok betapa teruknya mereka ini.


0 comments

Post a Comment

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark


Get your own Digital Clock

♥Klik Iklan ini♥