Gereja Gay Pertama Malaysia bakal ditubuhkan??

Posted by Email : kazax240@yahoo.com Monday, September 6, 2010

Sekarang dah macam-macam perkara perlaku, sekarang isu yang dapat perhatian negara malaysia ini berkenaan gereja gay ini. pelik benar, dalam ajaran mereka ini adakah dibenarkan hubungan sejenis ini sampai berkahwin, ajaran apa macam ini. Ini betul-betul sudah melampau. jangan dilayan mereka ini tentang hak mereka ini.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgZRMDVqnjugNSQ_W1VTxSx7RH62jDKwpJJJZ27wxH3RMik4VMPWdjVDaz90R3riwhraEuMINJsw3LfFii9TBSaOYXnSSck-c7lzgJ3Z7v714UAn0RBlpEcAG5sC147h3BxH43GxMGZv38S/s1600/408cdb3ba9a477b481934b77c8578147.jpg

Paderi Ouyang Wen Fang (Gay banggang)

Negara Malaysia yang kita cintai ini bakal menjadi pusat gay jika perkara ini tidak di ambil tindakan wajar. Penubuhan Gereja Gay yang pertama akan di bina di Malaysia oleh seorang paderi Ouyang Wen Fang.

Gereja tersebut telah beroperasi secara senyap selama 3 tahun sebelum ini, dengan dikunjungi kumpulan penganut Kristian gay untuk beribadat pada hari Ahad dan mengkaji kitab Injil.

Paderi berusia 40 tahun itu turut tidak mengendahkan amaran keras kerajaan supaya menghentikan rancangannya kerana bimbang ia akan menggalakkan gaya hidup homoseks di negara ini.Namun paderi Ouyang Wen Feng tidak mengalah dalam menghadapi tindakan kerajaan dan pemimpin agama untuk mengagalkan rancangannya itu. Homoseksual adalah satu jenayah di Malaysia dan boleh dihukum sehingga 20 tahun di penjara.

Ini adalah ayat yang keluar dari mulut paderi bodoh ini. "Kita cuba menggalakan lebih ramai orang menyertai gereja kami,- bagi masyarakat Kristian untuk ke depan dan hidup secara semula jadi," katanya yang sebelum ini pernah berkahwin selama sembilan tahun sebelum mengumumkan bahawa beliau juga seorang homoseksual pada tahun 2006.

"Sama ada seseorang itu 'gay' atau 'straight' atau 'dwi-seksual' - ini adalah orientasi seksual, ini bukan sesuatu yang kita lakukan yang men jadikan kita seseorang 'gay'."

Ouyang berkata gerejanya juga menerima mereka yang 'dwi-seksual' dan kumpulan 'mak nyah' serta 'hetero-seksual' dan mahu golongan itu memahami bahawa mereka "tidak keseorangan dalam perjuangan mereka."

Amaran pun dah diberi oleh kerajaan, tapi tak diendahkan? Jadi apa tindakan yang perlu di ambil? biarkan saja ke?…. apa nak jadi lah.. makin lama makin tunggang langgang…jangan lah cakap kerajaan bersifat rasis iyer bila datang orang bangsa gay ini menuntu hak mereka. sama2 lah menyokong kerajaan. jangan dek politik hanya suka menyalahkan orang lain.


2 comments

  1. Puyi Says:
  2. Hmm... ni namenye bing. Taw bing tu ape? bing-ong..
    paderi kunun, paderi gay taik kucin

     
  3. Unknown Says:
  4. paderi aper..siap tatu2 lagi...menyampah gile dengan dorang ni..nk hak ereka konon..podah

     

Post a Comment

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark


Get your own Digital Clock

♥Klik Iklan ini♥